Περιττό λίπος..

weight-loss-1024x710

Υπάρχουν τροφές που αδυνατίζουν;

Πόσες φορές ευχηθήκαμε να υπήρχε κάποιο τρόφιμο που να αδυνατίζει; Ουκ ολίγες! Δυστυχώς η επιστήμη αποδεικνύει το αυτονόητο: δεν υπάρχουν τροφές που από μόνες τους να μας αδυνατίζουν! Όμως, ο μοναδικός τρόπος να φύγει το επιπλέον λίπος είναι να «ανασάνουμε»! Continue reading

Ώρα για καφεδάκι

61e551487d1d5b8f361c176986efee0dΠολλοί θεωρούν τον καφέ «εθιστικό», το βούτυρο «δαιμονικό», το κορεσμένο λίπος «επικίνδυνο» και προσπαθούν να τα αποφεύγουν. Ευτυχώς, σιγά-σιγά αλλά σταθερά, τα πράγματα έχουν αρχίσει να αλλάζουν. Η σωστή, εξατομικευμένη κατανάλωσή τους, στο πλαίσιο μιας ισορροπημένης διατροφής φαίνεται να καταργεί αρκετούς παλιούς διατροφικούς μύθους. Continue reading

Κορεσμένα λιπαρά: ξανά στο ειδώλιο; ή μηπως όχι όλα ;

lauric-acid-3d-balls-696x208

Η κατανάλωση κορεσμένου λίπους και ο κίνδυνος καρδιαγγειακών συμβαμάτων ή ισχαιμικού εγκεφαλικού επεισοδίου είναι μια σχέση, η οποία αν και έχει διερευνηθεί αρκετά, εξακολουθεί να διχάζει την επιστημονική κοινότητα. Κορεσμένο είναι το λίπος, που βρίσκεται κατά κόρον στα γαλακτοκομικά προϊόντα (και στο βούτυρο γάλακτος), στο κρέας και στα παράγωγα του, αλλά και σε ορισμένα φυτικά λιπαρά, όπως το φοινικέλαιοκαι το λάδι καρύδας. Continue reading

Καταπολέμηση του άγχους με σωστές διατροφικές επιλογές

anti-stress

Το άγχος είναι ένας μηχανισμός του οργανισμού που βοηθάει τον άνθρωπο να αντιμετωπίσει σωματικά τις επικίνδυνες για τη ζωή του καταστάσεις, προετοιμάζοντας  βιολογικά το σώμα του να δράσει γρήγορα. Πλήθος ερευνών δείχνει ότι η σωστή διατροφή μπορεί να βοηθήσει στην αντιμετώπιση του.

Γι’ αυτό κάτω από έντονες συνθήκες άγχους καλό θα ήταν να εφαρμοστεί.. Continue reading

Μέρα 1 – Συνέντευξη/ Κος Γουρούνης

Μέρα 0 – Η απόφαση

Μέρα 0.5 – Πυρετώδεις Προετοιμασίες

1270124433xoqt9e

Χτύπησα την πόρτα κι ετοιμάστηκα ψυχολογικά για το ραντεβού με την ψυχιατρ.. ε, τη διαιτολόγο μου.

«Παιδί μου είσαι χαζό; Τρεις φορές σου είπα απ’ το πρωί ότι η διαιτολόγος είναι στο διπλανό διαμέρισμα», είπε φανερά εκνευρισμένη η γιαγιούλα που μου άνοιξε και μετά μου έκλεισε την πόρτα στη μούρη με όση δύναμη είχε. Continue reading

Το μυστικό για να μην κουβαλάς τα κιλά των γιορτών, όλη τη χρονιά!

woman-flies-1024x536

Έφαγες, ήπιες, το ευχαριστήθηκες. Ίσως και να ξεκουράστηκες, αν πρόλαβες. Ίσως να πήρες κιλά, ίσως πάλι και όχι.

Τώρα όμως που τελείωσαν οι γιορτές και μαζί τους το διάλειμμα, είναι ώρα να κοιτάξεις μπροστά. Η επιστροφή στη βάση ποτέ δεν είναι ευχάριστη, ωστόσο κάποιες φορές βλέπεις τα πράγματα διαφορετικά,  ειδικά όταν έχεις «φορτίσει τις μπαταρίες», έστω και κατά ένα μέρος. Continue reading

Ιστορίες της Κουζίνας: Μελομακάρονα χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη

melomΓια εσάς (κι εμένα μαζί) που είστε της τελευταίας στιγμής, προσέχετε τη διατροφή σας και σας αρέσει να δοκιμάζετε νέες γεύσεις και μαγειρικές τεχνικές, μια  ευκολότατη, πετυχημένη και superhealthy συνταγή για τα αγαπημένα μελομακάρονα!  Continue reading

Θρεπτικά συστατικά για να ανακουφίσετε τις αρθρώσεις σας

gettyimages-126364029web-56ccd12f3df78cfb37a2d417H oστεοαρθρίτιδα αποτελεί μια χρόνια ρευματική πάθηση που προσβάλλει κυρίως τις αρθρώσεις των άνω και κάτω άκρων, αλλά μπορεί να εμφανιστεί και στις αρθρώσεις της σπονδυλικής στήλης. Αυτό που χαρακτηρίζει την οστεοαρθρίτιδα είναι η βλάβη που υφίσταται ο χόνδρος, η ουσία δηλαδή που βρίσκεται στο σημείο που ενώνονται τα δυο οστά και τα προφυλάσσει από τη τριβή μεταξύ τους. Το αποτέλεσμα της βλάβης αυτής είναι το άτομο που εμφανίζει οστεορθρίτιδα, να υποφέρει από έντονους πόνους και ενδεχόμενο οίδημα στις αρθρώσεις. Continue reading